Tazeanne68100 kilosu nasıl?benim kızımında biraz büyük geldi bana ben önce sağlıkocağına götürdüm.Sorun yok ama içinizde şüphe kalmasın çocuk doktoru görsün bi dedi.Çünkü görümcemin kızında yalancı ergenlik vardı.Onu söyleyince mutlaka görsün çocuk doktoru dedi.götürdüm doktor muayene etti kilodan dedi aburcubur yemesin dedi.Yaşına göre kilosu fazla dedi.Boyuda uzun dedi 5 yaşında 21 kiloydu.Göbeğide var zaten.Doktor göbeği gibi yağ bu da dedi.Koltukaltına ve özel bölgesine baktı tüylenme varmı diye yoktu.Oyüzden korkmayın dedi