Kızım suan bahcesehir anaokulunda ama eylülde maddi sebeblerden ötürü devam ettiremeyeceğim. İlkokul süreci basvuru araştırma vs nasıl oluyor. Çevremdeki ilkokulları nasıl araştırabilirim? Süreç nasıl oluyor ne zaman başlıyor ? Geç mi kaldım hiç bilmiyorum