Kızlar 2 yaşında oğlum köye gittik geldik hastalandı doktor bağırsak enfeksiyonu geçiriyor dedi antibiyotik zinco vs şurup yazdı ama bu seferde biberon bile alamadı ağzına dilinde yaralar çıkmış tekrar götürdüm aftoral sprey yazdı 2 gündür sıkıyorum ama ne ilaç ne sprey hiçbi etkisi yok gibi sanki ya hiçbirşey yiyemiyor çoçuğum sürekli ağlıyor böyle bir durum yaşayan var mı aranızda