zynpdyg bence aç olsa rahatsız olsa o kadar rahat uzun uyuyamazdı sanırım benim kızımda 15 aylık bizde hemen hemen aynıyız 3 ana öğün bazen 1 bazen 2 ara öğün sabah kalkar kalkmaz emmek istiyor emince kahvaltıyı hemen yaptırmıyorum genelde sonra kahvaltı uykuya geçiyor uyanıyor yarım saat 1 saat sonra yemek yediriyorum sonra 2. Uykuya yatıyor kalkınca bazen yemek yediriyorum ama saat erkense ara öğün veriyorum akşama doğru yemek yediriyorum yemek yerse yatmadan önce meyve yoğurt vs vermeye çalışıyorum bu şekilde uykuya geçerkende emiyor