rab25 Benim bebeğimde öyleydi baktım öyle olmayacak sallamaya son verdim. Gündüz yatağa yatırdım poposuna pışpış yaparak ve hafif fon müziği açarak uyutmaya başladım. Baktım rahat uyuyor devam ettim. Belkide sallanmak rahatsız ettiği icin uyanıyordu bilemiyorum ama kolay uyum sağladı. Gece uykusuna yatırırken de kendi beşiğine yatırıp yine sallamadan pışpış yaparak uyutuyorum. Gece kalktığında da mama icip direkt uyuyor. Bebeğiniz daha çok küçük çabuk alışacaktır eminim🌸