Bende emziği emzik kutusunda taşırım ihtiyaç halinde kullanırım. Düşünün dün bebeğim emziği ağzından alıp yere attı ve yanımızda yavru köpekler vardı ve o yavru köpek emziği emdi ve emzik tabikide çöpe gitti 😂 yani bu tip kazalar çok oluyor ne yazık ki.