Kızlar lütfen bilen varsa söylesin 6 aylık kızım var mama reddi yüzünden 4.5 aylıkken ek gıdaya geçtik şöyle ki kaşık mamasına başlamıştık biberondan içiyordu kaşıkla verince yemiyor. İlk başladığım zaman arada yoğurt püre falan veriyordum çok azda olsa yiyordu fakat ⅘ defa yedi ondan sonra enfeksiyonu çıktı hastalandı falan biberonu dahi reddediyordu hastanede yatış yapıldı düzeldi enfeksiyonu suan hem formül mama hemde kaşık maması içiyor ama biberondan kaşıkla ne verirsem ağzında tutuyor yutmuyor kaşıkla yemek istemiyor neden olabilir? Çok üzülüyorum elimde birşeyler veriyorum çiğniyor refleksi var ama yutmuyor. Diş belirtisi var sürekli elini ağzında salyası akıyor ama ya dişten değilse ya sorun varsa nasıl bir yol izlemeliyim? Büyük oğlumda beslenme bozukluğu var yediğini hemen yutmaz dakikalarca bekletir ağzında sonra tek sederde yutar yiyor ama yiyene kadar kendinide benide harap ediyor. Acaba kızımda mı öyle anlam veremiyorum ve ikisinde de reflü var oğlumun reflü ve alerjisi vardı bebekken kızımın sadece reflüsü var. Oğlumda kusuyor diye hep püre verdim ama kızımda asla onu yapmıyorum 4.5 aylıkken muz çatalla ezip pütürlü olacak şekilde bıraktım verdim yedi hastalıktan sonra böyle yapmaya başladı zaten yeni başlamıştık ek gıdaya başlamadan bitti ne yapmam gerekiyor