Deletedmom_216 hayatım valla eski bi mardin dizisi ilk bölümler harika gidiyor da sonradan baydı şu an bitirmek için izliyorum 😂😂 asmin ve altayın kayıp bebeğini 15 bölüm boyunca bulamadılar sonunda miran kaçırdı öldü gösterdi 5 yıl sakladı şimdi tekrar yaşadığını öğrendiler miran tekrar kaçırdı falan hep bulacaklarken bi saçmalık çıktı senaristler berbat etmişler 20 bölümdür kayıp çocuk ve anasını arıyorlar bi anasını kaybediyorlar sonra onu bulup çocuğu kaybediyorlar aşırı saçmalamış 😂😂