Hep_oyle_olur_zaten Wefood markasını kullanıyorum ama çok pahalı yenisini almam lazım organik bildiğiniz ve fiyatı daha uygun olan var mı
imaddesi Hep_oyle_olur_zaten a101 mağazasında 99₺ ye düşmüştü. Hemen aldım. İçinde sadece Hindistan cevizi var. Organik yani
tospikannesi_ Hep_oyle_olur_zaten weefood kesinlikle ben hepsi buradadan alıyorum şuan 150 ml 247 tl kargo ile 297
yavrukurt_ Hep_oyle_olur_zaten konudan bağımsız instagramda hep görüyorum Hindistan cevizi yağını ama bebek beslenmesinde nasıl kullanıyorsunuz acaba?
Kitsu yavrukurt_ mükemmel bir yağ. Zeytinyağindan daha faydali. 3 gün kaka yapamayan bebeğime bir kaşık verdim çok rahat iki kere kaka yaptı hemen
Hep_oyle_olur_zaten yavrukurt_ bir yaşında olduğu için bir çay kaşığı kadar veriyorum yemezse yediklerinin icine de koyabilirsin bağırsak mikrobiyatasini onarıyor kabızlığa ishale falan da çok iyi . Sen de icebilirsin kahve içine koyabilirsin kalori yakımını sagliyor
tospikannesi_ Hep_oyle_olur_zaten tabiki organik ve bilindik bir marka trendyoldan bakabilirsiniz yorumlara https://ty.gl/z15t4371zm2h9