Merhaba güzel anneler. Daha önce de başlık açmıştım bebeğim 1 aylık oldu ama yüzündeki sarılık hala geçmiyor. Değeri düştü, kilo alımı çok iyi. Doktora göre her şey yolunda ama ben üzülüyorum yüzünü hala sarı gördükçe. Vücudu elleri kolları her yeri geçti. Yüzünde sadece kulak yani beyaz. yanakları sarı sarı. Bazen kızarıyor geçer gibi oluyor ama bir bakıyorum sonra yine sarı. 1. ayda geçer demişlerdi hala var :(