aysem1205 kızım 5,5 yaşında iki yıldır kullanmıyoruz ama 3 yaşına kadar hep sudocrem kullandım zaten öyle pişik oldu denecek pişiği olmadı ben banyo sonrası pişik olmasın diye ya da hafif kızarıklık görünce sürerdim bi zararını görmedim.Aynı dönem doğum yapan 3 arkadaştık üçümüzde sudocrem kullandık