1newmom1 zaten doğum kilosu da 2600 müş muhtemelen kilo da verdi doğum sonrasında. O yüzden şuan gayet normal kilosu,çevreye takılmayın. Bu süreçte sadece doktorunuzu dinleyin, o iyi diyorsa iyidir önemli olan sağlıklı olması unutmayın. Ayrıca minnoş bir kız çocuğu olacak belki etrafa ne? Ayrıca o etraf tombik bebeklere de konuşuyor 😂konuşmadıkları,laf söylemedikleri bir konu yok maşallah 🫠