wkubranur Kızlar bebeğim İki aylık ilk doğduğunda sarılık olduğu için doktor mamaya başlattı hip kullandım ancak gaz yaptı Dr. Aptamil prenosyoyu önerdi Ama şu an o da inanılmaz gaz yapıyor sizce ne kullanmalıyım kızımın karnı davul gibi
drystr @wkubranur mamaların bir çoğu gaz yapar maalesef yani her çocuğa her mama farklı işe yarıyor kimine aptamil gaz yapıyor kimine sma vs o yüzden probiyotikli gaz damlası kullanın benim kızım şuan 5 yaşında ama çok gazlıydı ne kullansam işe yaramadı en son biogaia yaramıştı ama onunda üretimi yok şuan 5 aylık oğlum var o da çok gazlı yine herşeyi denedim sonra dr maflor (turuncu) önermişti onu kullandım çok şükür iyi geldi bize
wkubranur drystr gaz damlası da kullanıyorum ama bi etkisini göremedim mamayı her verdiğimde çocuk daha da kötü oluyor o yüzden mamamızı değiştirmek istiyordum
drystr @wkubranur sma comfort deneyebilirsiniz o da iyi tabi dediğim gibi bebekten bebeğe değişiyor siz aptamil alırsanızda küçük kutu alın deneyin duruma göre ilerleyin hem mama hem paranız boşuna gitmez. Şöyle de bir gerçek var gazlı bebeğe ne yaparsan yap gaz bitmiyor kızımda oğlumda beni yedi bitirdi gaz konusunda😬😂 ama geçiyor şükür
drystr @wkubranur sizi çok iyi anlayabiliyorum gerçekten oğlumda lohusalığı dibine kadar yaşamıştım üstüne bu gaz problemi beni çok yormuştu ama geçti geçiyor sizin bebişte daha yolun başında ilerleyen aylarda göreceksiniz farkı biraz daha sabır💖