gonulsenim aa bunun kedi ile mi ilgisi varmış benim kızımın doğduğunda Neu değeri çok iyiydi sonra 6 7 aylıkken netrofil değeri düştü 1 yaşındaki testte hala düşüktü düşük derken 1.0 çıkıyordu hatta 1 yaşından sonra hematolojiye de yönlendirildik şu an 1,5 yaşında geçenlerde tekrar kan tahlili vermiştim başka sebepten onda tekrar netrofil değeri yükselmiş şu an 3.1 neu benim evimde de kedi var kızımın ara sıra çok yaklaştığında hapşurduğunu fark ediyorum böyle bir durum bizde de olabilir mi acaba ama şu an değerlerimiz iyi hatta bu neu düşükken kafasının arkasında bir lenf bezi de şişti yani lenf nodu oluşmuştu, şu an o da gitti acaba vücut alerjik olarak görüyor da lenf nodunu o yüzden mi şişirdi onlar vücudun askerleri bir nevi şu an siz yazınca kafamda mantık kurdum ama gerçekten kediden de şüpheleniyordum ya Ben alerjik bünyeliyim kedi tüyü de çok alerjik bir madde ben kediye yaklaşayım hapşırık tutar ama 5 yıldır da bizimle