fdmkn Merhaba, bebeklerinizin kıyafetlerini kurutma makinesinde hangi programda kurutuyosunuz? Pamuklu ekoda kurutuyorum çekme olmadı ya uzun sürüyor. Karma veya sentetik kullanan var mı ?
26merve26 fdmkn zaten uzun sürmesi daha iyi yani az ısı vererek kurutuyor hem enerji hem çamaşır sağlığı açısından daha iyi hızlı programlar ısı çok verir çamaşırları bozabilir ben çok atmıyorum mesela çamaşır yıkarkende o yüzden mix diyorum ekstra kuruluk+hassas a basıyorum hem bozulmuyor hem program 2 saatlik ama makine çamaşırın durumuna göre kısaltıyor yada uzatıyor