Merhaba, west sendromu teşhisi alan arkadaşlar bakabilir mi? Nasıl teşhis koyuldu nöbetler nasılsı ne durumdasınız?
Kızım 2 aylık aşılardan sonra ard arda sıçramalar irkilmeler başladı. Eeg çekildi temiz çıktı ama ilk eeg de çıkmayabilirmiş. Lütfen yaşayanlar bakabilir mi?