1 ay önce buzdolabım bozuldu garantisi devam ediyor daha 1 yıllık. Neyse gelip yaptılar sorun yok. Ama o zamandan beri buzdolabımda bir koku var ve yiyeceklerde değişik bir tat oluyor özellikle tereyağı peynir gibi ürünlerde. Kaç kere sildim yok geçmiyor var mı çözümü olan ?