octaviablakee Arkadaşlar merhaba bebeğim 37günlük. Tüm gün evde bebekle ilgilenmek beni çok depresif ve mutsuz yapıyor. Çok bunalıyorum. Sürekli ağlıyorum. Bu süreci nasıl güzelleştirebilirim. Sizin yaptığınız rutinler var mı neler tavsiye edersiniz
3kedili2bebekli octaviablakee bebek uyuduğu zaman hemen kendime kahve yapardım rahat rahat kahve içmek için cabalardim bebeklerle ilgilenmeyi eğlenceli hale getiriyordum öyle sadece bakım yapip gecmiyordum konusuyordum soyup masaj yapıyor seviyor öpüp kokluyordum bir tepki arıyordum prematurelerdi de hoşuma gidiyordu en ufak tepki bir de bebeklerimin uyku saatine denk getiriyordum bebek arabasina atıp hemen çıkıp kahve içmeye çıkıyordum 1 saat kitap okuyordum tam 2 saat içinde evde oluyordum geri dışarda ikisi bir acıkınca zor oluyor diye dışarısı onlara da iyi geliyordu hemde