drgkt merhabalar benimde bebeğim o şekilde kilo vermişti kan aldılar sodyumu yükselmiş. Doktorumuz formül mama alın dedi. Ben hem kendi sütüm hemde mama kullandım. Sarılık olma ihtimali oluyor çünkü aç kalınca. Ama benim yaptığım hatayı yapmayın biberonla vermeyin. Şimdi benim kız meme reddi yaptı mememi kabul etmiyor krize giriyor. Sağıp veriyorum ve çok zor sütüm de o kadar çok iyi değil. O emmediği için çoğalmadı da