Herkese merhaba, bebeğim 5.5 aylık 6. Ay itibari ile ek gıdaya başlayacağım. Bana kesinlikle almanız gerekiyor dediğiniz neler var, örneğin silikon tabak OiOi markasının olması şart mı, uygun fiyatlı memnun kaldığınız önerileriniz var mı🥰 Sade ve gerekli bir alışveriş olsun istiyorum. Şimdiden teşekkürler💕💕💕