gul_gul 26 günlük bebeğim var 1,5 haftadır yanaklarda başlayıp tüm yüze yayılan sivilceleri var ilk gittiğimiz doktor gülsuyuyla silin günlük yeterli dedi bugün gittiğimiz egzama bu bioderma atoderm krem kullanın yeterli dedi ne yapacağımı şaşırdım başına gelip de çözebilen var mı?
3prensannesi_ gul_gul oğlum 3.5 aylık hala geçmedi kafasında çok fazla, kaşları ve sırtında da var kaç dra gittik kendisi geçecek dediler ne zaman geçecekse 😞 mustela, clinikid kremler aldık fayda etmedi
begumalya23 Merhaba, kızımın yüzü de bu şekilde ilk başlarda yüzünün her yerinde yoktu şimdi baya yayıldı doktorumuz mustelanin atopik kremini önerdi
ggkm Bizim de aynı 20günlük, 10gündür falan var. Aynı bu şekilde yanaklarda başladı şimdi çenesinde de var. Doktor yenidoğan aknesi normal kendiliğinden geçer dedi Mustela stelatopia istense krem önerdi biz de dün başladık,umarım iyi gelir
kumsal0754 Merhaba geçtimi bebeğinizin yüzleri benimde bebeğimin yüzü aynı bu şekilde ne kullanmalıyım bilemedim sıcakta artıyot kızarıklığı
fimas Bebeğin yüzünü temiz ve kuru tutmak gerek. Herhangi bir krem gerekmiyor. Eğer 3 ayından sonra hala geçmediyse o zaman doktora gitmelisiniz
hamiyet_mavi 3 aylık bebeğim var yüzünde enzema var nasıl geçecek bilgisi olan nolur bana yardım etsin
biricik9 hamiyet_mavi merhaba bizim de o ayda başladı egzaması doktorumuz daha küçük olduğu için kortizonlu krem önermedi ama Bioderma apotik kremini kullanıyorum aşırı memnunum şuan oğlum 7 aylık sadece yanaklarında var oda sıcak olursa hemen çıkıyor yanağında vücuduna hiç atmadı tavsiye ederim erkenden önlem alırsanız vücuduna atmasını önlersiniz yüz içinde kullana bilirsiniz ama çok fazla ise yüzündeki egzaması doktora söyleyin hipokort yazsın 5 günde geçiriyor sonra bu Biodermayi kullanın şampuan da önemli ne kullanıyorsunuz
gul_gul hamiyet_mavi bize de egzama dediler hergün duş aldırdım yüzünü günde 4-5 kez kaynatılmış ılıtılmış suyla silip hafif nemli haldeyken bioderma atoderm krem sürdüm günde 2 kez de mustela stelatopia yüz kremi sürdüm çok şükür toparladı en büyük hatam çok giydirmekti yenidoğan diye,sıcaklık çok etkiliyor sırf bebiş için klima aldık olabildiğince serin ve nemli tutun cildini toparlar
hamiyet_mavi gulsee1 bende müstela kırem kullandım olmuyor geçmiyor çok üzülüyorum napacağımı asla bilmiyorum
gulsee1 hamiyet_mavi minidolin krem losyon caredolin krem kullan dua edersin bana doktorumuz prof dr hasan yüksel ingramdan bakabilirsin