Kızlar kızım 1 yaşa gelince odasını ayırıcam dedim büyüdükçe aklı erip ayrılmak istemiycek çünkü şimdiiii 1 yaşa kaldı 10 gün😂 ben nasıl ayırıcam nasııl edicem diye düşünmeye başladım şuan yatak odamızda yatağımızın yanında anne yanı beşikte yatıyor hasta olduğu 1-2 kez dışında hiç yanımda yatırmadım beşiğindeydi hep. Odasına baza aldık yanına korumalık olacak tabii yüksek geldi gözüme şimdilik yatağı yere koyup yer yatağı gibi yapayım diyorum bi süreliğine, Emiyor,gece bazen 10 kere bazen hiç uyanmadan uyuduğu oluyor odalarımız arası 1 oda var şimdi sizden tavsiyelerinizi önerilerinizi istiyorum hanımlar bu süreci nasıl en az hasarla atlatabiliriz 🤭🥲 bide gece uyanınca beşikte ayağa dikilip beni dürtüyor bu alışkanlığından dolayı beni göremeyince korkarsa diye düşünüyorum 🤔