deletedmom719 gultanesi 7naydır canbebe kullanıyordum bugün ilk defa baby turco denedim iyi gibi şimdilik memnunum
anakraliceee @gultanesi 2 ay prima premium çare kullandım ilk oğlumda da kullanmıştım ama kokusu rahatsız etti 1,5 aydır sleepy kullanıyorum kokusuda yok çok memnunum
dvran22 gultanesi minies kullanıyordum şimdi indirimde aldığım için molfix kullanıyorum bi sıkıntı yok şimdilik
Fyzvrl Mineoksuzz Sleepy natural bende kullanıyorum sizin bebeğiniz bacağında da lastik izleri oluyor mu
Guligul gultanesi diger markalari denemedigim icin iyi veya kotu diyerek kiyaslama yapamiyorum ama prima premium care kullaniyorum. Bir sikinti yasamadim. Bundan sonra da bunu kullanmaya devam edecegim cunku simdiden 5 numaraya kdr stok yaptim.
deletedmom719 OptimusPrime kalıbı çok güzel. Emiciliğini de beğendim. Islaklık göstergesi de var. Normalde canbebe kullanıyordum onda da sıkıntımız yoktu ama baby turcoyu daha çok beğendim hem kalite hem hesap bakımından iyi
Duruhande OptimusPrime baby turconun sitesine girin online markete girin üye olun hangi beden istiyorsanız deneme paketi bedava yolluyorlar