Kızlar 5 ay önce doğum yaptım, bir ay önce adet oldum, şimdi tekrar olmam lazım ama 6 gündür gecikme var halen olmadım, test yaptım negatif çıktı aradan kaç saat geçti baktım silik bir çizgi çıkmış hamile olma olasılığım yoktur inşallah çok tedirginim bu durumu yaşanalar oldumu