
Kızım içe basarak yürüdüğü için dr böyle bi bot yaptırın dedi yeni geldi ama kızım 3 yaşında ama ayakkabıyla zor yürüyo gibi sert bi ayakkabı bir numara da büyük yaptırdık uzun süre giyeceği için ondan mı bilmiyorum. Bu ayakkabılardan kullanan var mı normal mi böyle olması