Selam kızlar
28 aylık kızım ve inanılmaz bağımlı memeye ( hep böyle deniyor ama gerçekten akıl sır almaz halde bağımlı gören şok oluyor)
Neyse dün kargom geldi sırf bunun için köye geldik en azından burda babaannesi vs var. Şimdi sürdüm o görmeden gel meme em dedim ilk solu emdi tükürdü sonra sağ memeye geldi emdi tükürdü.
Çıktı içeriden ( tişört içinden) meme diye söylendi ( anlaşılmıyor devamı) yüzünü buruşturdu parmağını ağzına soktu öğurur gibi dedik meme kızım al em, öğ dedi memeee diye söylendi hasta mi olmuş meme öğ mü olmuş dedim. Uzaklaştı hemen benden. Tabi şuan gündüz gece emerek benimle uyur ben uyurken üstümü açar emer öyle bir Bebe allah bilir gece bizi ne bekliyor ama şuanda 1. Gün gündüzden başladım bilerek bakalım nasıl ilerleyecek.
Sabır taşı ile bıraktıran anneler nasıl bıraktırdıniz?