kubraselcuk 2 yaş oğlum için balık yağı omega3 takviyesi arayışındayım hanımlar kullanıp memnun kaldığınız markaları yazarsanız sevinirim 😌
Prensesin_Annesi_ kubraselcuk Möllers ama yazın kullanımı tavsiye edilmiyor kısın kullanmanızı tavsiye ederim
MamaUygarVibes Prensesin_Annesi_ bize doktor her gün vermeniz gerek dedi yazda dahil. Size neden böyle söylendi acaba neden yazın kullanılmıyormuş ?
livanurvealpinannesi61 Prensesin_Annesi_ balık yemiyorsa balık yağı kullanılır. Kışın balık yemeli yazın balık nereden bulcaz ki taze o yüzden balık yağı kullanın diyor uzmanlar OMEGA 3 ü başka nereden alacak çocuklar
livanurvealpinannesi61 MamaUygarVibes doğrusu kışın balık yemeli yazın balık yoksa balık yağı kullanmalı wellcare kullanıyoruz biz
Prensesin_Annesi_ kubraselcuk Eczne teknisyeniyim veriyoruz ama dediğim gibi yazın kullanılmasını önermiyoruz kısın yazın balık yapı agır geliyor cünkü sıcak havalarda