Kızlar merhaba, kızım dün sabah 6 ay aşısını oldu. Öğleden sonra baya burnu akmaya başladı, gece doğru düzgün uyuyamadı. Şimde de baya akıyo burnu, sf ile yıkıyorum aspiratörle çekiyorum ama yok hemen doluyor geri. Hapşırık da var. Aşıdan sonra böyle olan oldu mu yoksa biz üşüttük de aşıyla aynı zamana mı denk geldi?