Merhabalar 9 aylık oğlum bir kaç gün önce gözü iltihap oldu onu atlattık derken doktorumuz boğazı kızarmış dedi ve sadece ateş düşürücü verdi öksürme ve burun akıntısı başlarsa gelmenize gerek yok 3 gün takip edin dedi. Neyse dün sağlık ocağına gittik boğazında kızarıklık yok dedi doktor gece oldu yatırdım burun akıntısı geniz akıntısı hapşırma öksürme başladı ama ateş yok alerjik bişi olabilirmi sizce