metahan-1 Arkadaşlar 38 gün oldu kürtaj olalı halen adet olmadım, kafama takıldı benimle aynı sorunu yaşayan var mı ben doğumdan bile 40 gün sonra adet olmaya başlamıştım bu niye gecikti acabab
Kayra_68_aksaray metahan-1 24 ünde oldum kürtaj Dr 30 35 gün sonra adet olursunuz demişti bakalım ne ile korunuyorsunuz
tazemom1 metahan-1 merhaba geçmiş olsun şimdi nasılsınız ben de 35. Gün önce kürtaj oldum adet olamadım hala. Siz de durumlar nasıl iyi misiniz ? Tekrar gebelik oldu mu ?
metahan-1 Kayra_68_aksaray prezervatif ile ama öyle tekrar bir gebelik olacak gibi değil sadece adet olmayınca çok kafama takıldı
aden1423 Oldunuz mu sonrasında nasıl ilerledi acaba ben hiç gecikme yaşamadım tam 31. Gün adet gördüm ama bugün kahverengi bi leke gelmiş iki hafta geçti aletimin ilk gününden normal mi acaba yaşadınız mı böyle bi sorun
tazemom1 aden1423 merhaba geçmiş olsun vakumlu kürtaj oldum ben de 35. Gündeyim adet olmadım biraz leke geldi ama devamı gelmedi
aden1423 tazemom1 bildirim kapalı olduğu için görmemişim oldunuz mu ben oldum ama ikinci adetim gecikti baya o da oldu şükür geç de olsa 🥲
metahan-1 tazemom1 bende tam 43 üncü günümde adet oldum sonrasında gebelik düşünmedim oğlum 3 yaşında nasipse bahara doğru oğlumu bezden kesince düşünüyorum bu yaz kesemedim bezden
tazemom1 aden1423 evet oldum hatta ikinci adeti bekliyorum şimdi belirtiler var olurum herhalde . Teşekkürler 😊