5.5 yaşında kızım var çok duygusal
Gözüme gölge düşse anne ne oldu neden böylesin . Birinden istemediği bir haraket gördüğünde ağlar ama içli içli . Dün akşam 2 kedi kavga ediyor biri ev kedisi diğeri normal kedi ama sesleri çok kötüydü kızımds hemen pencereye koştu . Birden camdan koltuğa oturup anneee kedinin tüylerini yoldu annee diye nasıl ağlıyor hüngür hüngür hemen kucağıma aldım ağlaams kızım bir şey olmaz ne yapacağımı şaşırdım eşim hemen aşağı indi kediyi kucaklayıp getirmek için mama felan verdi anca öyle sustu . Biri bize gelecek gelmekten vazgeçince ağlıyor ağlama kızım diyorum bırak ağlamak istiyorum diyor . Aşırı duygudaki üzülüyorum öyle olunca . Bir saat uğraşıyorum ağlama gel ben seninle oynarım gelmesinler vs . Sizin çocuklar nasıl ? İlerde çok yıpranır diye korkuyorum.