med150216 Kızlar bebeğim emzik tutuyor 9 aylık oldu 6 aydan beri 6 aylık olan emziği tutturtmaya çalışıyorum tutmuyor öğürüyor ağlıyor küçüğü istiyor bir tek zaten uyurken emiyor gün içinde emmez ne yapmam lazım önerisi olan var mıdır
annelendik emzirin uyutmaya yakın koyun, emzik alıyorsa emzik verin sürekli sürün ben öyle uyutuyordum, öyle alıştı neslihanvural
210796 bana cocuk doktoru degisme dedi.ne kadar az damakla temas ederse o kadar iyi dedi.kizim8 aylik hala 0-6 olani kullaniyoruz.ust dislerin cikmasini bekliyorum insaAllah.ciksin emzikle vedalasicaz