livanurvealpinannesi61 adaarya38 yani bilmiyorum genelde Aptamil kullanan herkes bebeğim çok kilo alıyor diyor ben 1 ay kullandım gaz yapmıştı o yüzden bırakmıştım . Her mama her bebeğe yaramıyor deneyerek anlayabilir siniz