Ben uykusuzluktan ölcem yemin ederim. 18 ay doldu hala gece çok uyanıyoruz ve her uyandığında emmeden uyumuyor. Gece beslenmesini kesenler nasıl yaptınız? İnanılmaz ağlıyor emerse uykuya dönüyor. Çalışıyorum diye kesmedim yaz tatilini bekledim ama gece bırakması lazım artık hatta komple bıraksın memeyi🤣