Bebeğim hem emmeyi çok seviyor hem de ek gıdayı. 7,5 aylık olduk. Kilomuz en son 9200dü. Hızlı kilo almışız ek gıdayla birlikte. Şimdiden bir kilosu fazla dedi doktor. Doktorumuz ek gıdadan sonra 2 saat emzirme dedi ama mümkün olmuyor. Ben ayarlayamadım . Gece de dişten diye tahmin ediyorum, uyanıp emiyor. Baya emiyor. Acıkmış gibi. Geceyi azaltamıyorum. Çok ağlıyor. Gündüz nasıl ayarlayayım. 2 ana öğün bir ara öğün gibi ver dedi bu ay. Ama benim kız maşallah. Ana öğünden sonra da emmek istiyor. 🤣 Nasıl düzenleme yapabilirim? Bir de emerek uyuyor.