tubyya Her şey çok güzel gidiyordu bayramda azı patlattı ve her şey değişti uykuya geçmede problem yok ama sürdüremiyor sürekli ağlıyor gece beni istiyor temas istiyor nasıl düzelecek bu 😞
caglanne tubyya bizde de ayni 14 aylik her gece uyaniyor 2 kere sanirum atak dönemine de denk geliyor hem dis hem atak zor oluyor onlar icin sabir gerekiyor 😢 bizimki de baya agliyior gecen sabah 5 e kadar uyumadi oyun oynadik dusunun yani
pozimom tubyya benimki de 14 ayın sonunda 3 gün gece 4 te uyandi sabah 6.5 ta uykuya gecti.. dün gece uyanmadi sabah 6 da kalkti şükür
bdkuzu Gece 3 de uyAnıp 6 ta kadar uyumuyor gündüz uykusu azalttım gece beslenmesi yaptım yook olmuyor dişe bağlıyorum artık
tubyya bdkuzu bizde öyle yaptık ama destekle uykuya döndüğü için dediler bakalım bugün 2.günümüz nasıl geçecek dün gece 1.5 saat ağladı uykuya dalamadı gece