Normalde günü gününe adet olurdum ilk üç gün yoğun sonrasinda azalarak biterdi geçen ay 1 ayda 10 kilo verdim o yuzdenmi oldu bilmiyorum pede az bı şekilde geliyor ama tuvalete gidince kanama fazla oluyor tam adet döneminde olan bu durum çok tuhafıma geliyor adet desem az kanama adet değil desem değil randevuma 1 hafta var kadın doğuma gideceğim ama çok şaşırtıcı bı durum başına gelen varmi neden olabilir korkmaya başladım iyice