dilanesila 5 GÜNLÜK KIZ BEBEĞİM VAR RAHİM KISMINDAN KAN GELİYOR AZ MİKTARDA SÜMÜKSÜ VAJİNA DA BEYAZ BİR SEYLER VAR GİBİ BU DURUMU YASAYAN VAR Mİ
fatmaa12345 dilanesila benim kiziminda olmustu ilk dogdugunda kan değilde vajinal sumusku beyaz akinti gelmisti doktra sordum normal dedi
ayshababy02 dilanesila bende aynı durumu yaşadım canım hata burdada post açmıştım doktor 2 haftaya kadar normal dedi bide mama kullanıyorsa değiştir aptamil’den hippe geçtim şuan 17 günlük 10-11 gün geçmişti şuan gelmiyor kandan şeffaf renge donuyor sanki yara varmiş gibiydi görüntüsü artık normalle dondu kız bebeklerde böyle olması normalmiş
karan3535 dilanesila Progestan kulanmışmıydınız ? Eğer idrarda leke şeklinde turuncu gibi leke ise o rahimden değil idrardan geliyor az beslendiği için olabliyor üstat kristali deniyor. Ama direk rahimden kan şeklinde geldiyse bazılarında olabiliyor erken reflü gibi sonra geçiyormuş hormonal birşey
TwinadoMom dilanesila benim ilk kızımda olmuştu. Hastanedeyken söylemişlerdi az miktarda gelebilir diye. Aksi bir durum olmadı ama tabi sebebi nedir bilemem. Yine de yakınsa sağlık merkezi bir götürün. Hemşireye bile sorabilirsiniz aile hekimliğinde.
serrasmom Kız bebeklerde bazen olabiliyor diye duymuştum doktor ilk kontrolünde bahsetmişti. Ama yine de bi doktora göstermekte fayda var
MayaliHamur Yenidoğan kız bebeklerde oluyormuş bizdede gelmişti ilk başta bir kere ben daha doktora sormadan söylemişti.. annenin bilmem ne hormonundan geçiyormuş normalmiş.. zaten bir kere oldu bir daha olmadı.. ama siz içim rahat etsin diyorsa götürün ❤️
tulayeryigit Urat kristali deniyo yanlis hatirlamiyorsam yigenimdede olmustu korkulacak bir durum yok demişti doktoru yetersiz beslenmedede olabilir emzirin demisti
yaren14 Canım bizdede olmuştu 35 günlük şu an kısım yeteri kadar doymadığı için demişti doktorumuz sütüm geldikten sonra düzeldi bide yaz ayı olduğu için normal korkulacak bi durum yok