Nursel45 2 gün önce gece iki de kafamın arkasını mobilyanın sivri köşesine çarptım sert çarptım baya bir kanadı kanama durunca 6 saat uyanık kaldım gitmedim doktora saat ilerledikçe baş dönmem arttı denge kaybım başladı bugün akşam emar çektirdim yarın sonucu çıkacak 2 serum yedim iğne yedim geçmedi hiç ağrılarım şimdi de kafam patlıcak gibi hissediyorum ve sol kolum çok uyuşuyor gözlerimde ağırlık var bulanık görüyorum çok korkuyorum 11 de sonuç alıcam başına gelen var mı https://imgyukle.com/i/CbXca6
tkut Nursel45 geçmiş olsun hastanede gözetim altında kalsaydıniz keşke ya da ağrınız çoksa acile gidin
TwinadoMom Nursel45 asla beklemez acile giderdim. Bence hiç durmayın böyle şeyler anlık oluyor kafa önemli Allah muhafaza. Müşade altına alınmak istiyorum iyi hissetmiyorum diyin
Nursel45 asilsmom_ kafamın arka kısmı tepeden hemen yatağa sert atladım sırt üstü yastıga denk gelir diye düşündüm kafam malesef sivri köşe çok kötü çarptı
Pirasalipuding Nursel45 resmi açamadım çok geçmiş olsun mutlaka hastaneye gidin bu şekilde asla evde kalmayın
Karmom Nursel45 çok geçmiş olsun, anlattığınız belirtiler korkutucu, keşke acile gitseydiniz. Nasıl oldunuz? Bir de bu durumlarda genelde tomografi çekerler neden mr çekip sonucu bekletmişler acaba, inşallah temiz çıkar.
ada80_ Nursel45 o mobilyayi yapanı şikayet etmelisiniz yada daha dikkatli olunmalı iyilestiniz diyelim tekrar çocuğunuzun çarpmayacagi ne belli. Önlem alınması gerekir.Cok geçmiş olsun.
aybarsmom34 10 gün önce bu post açılmış ve son görülmesi 8 gün önce diyor. Yani olaydan sonra girmiş. İyi olduğunu düşünüyorum 🌼