AselimmmDurum aynı benim oğlum da öyle en fazla 2 saat ara veriyoruz genelde 1 saati anca buluyor, normal bir durum doymadığını gösteren şey çiş fazlalığı ve kilo alımıdır. Sürekli emmek istemesi doymadığını göstermez. Biberon ve emzik meme reddi yapabilir, sonra artık emmek istemiyor diye post açmayın, bol bol emzirin bence, eğer günde minimum 20gr alıyorsa hiç sorun yok dedi doktorumuz bize, günde 2 defa 30cc mama veriyordum, 1 hafta hiç vermeden sadece emzirmeyle kilo takibi yaptık, günde ortalama 30gr aldığını görünce artk mama vermiyorum. Evet yorucu ama bu da bir süreç ve geçecek merak etmeyin. Ben de emzirme akademisini burda okuyup facebookta üye olmuştum isterseniz siz de bir bakın benim çok işime yaradı, emzirme danışmanı sorularınıza daha sağlıklı cevap verecektir.