Talharas Kızlar 11 gün önce sezaryenle doğum yaptım.. kesik yerimin sağ tarafımda yara gibi kızarıklık be sarı sıvı geliyor normal mi acaba bu durumla karşılaşan var mı
Selimveasel Talharas dr gitmen lazım dikislerinde sorun olabilir bende sezaryen oldum ama akıntı şişlik yada kızarıklık olmadi canım