Alparslanmom__ benim de 30 gün oluyor bebeğim ama sütüm az. Tüm vitaminleri ve dut kürünü de yapıyorum ama yinede sütüm gelmedi. Kafaya takmıyorum diyorum tamam diyorum kendimi sağıyorum bir memeden 30cc anca çıkıyor bu normal mi her iki saatte bir kendimi sağıyorum. Çocuk biberona alıştı iyice mememi almıyor da iki çekip uyuyor hemen. Sütüm gelir mi sizce