Bebeğim 12 ay 4 günlük.
Mama, meme, baba, dede, del (gel), dada (dışarı çıkmak istediğinde ve dışarı çıktığımızda söylüyor) , canı istediği zamanlarda da anne diyor.
Bay bay, alkış, bitti, öpücük, şaşırma hareketi, arabalarını yerde sürerek ıın ınn yapıyor, rüzgar sesini, öksürmeyi taklit ediyor.
İşaret ederek istediği şeyleri gösteriyor. Ne istediğini anlatıyor.
Henüz desteksiz yürümüyor. Tek elinden tutunca yürüyor ya da kendisi sıralıyor.
Gelişimimiz bu şekilde. Sizin 1 yaş bebişleriniz nasıl, neler yapıyor 😊