Bebeğiniz emiyor ve günde 4-5 çişyapıyorsa sağım yapmanıza gerek yok,ben de sizin durumdaydım,kilo alımının çok iyi olduğunu duyunca sağımı bıraktım.unutmayın hiçbir makine bebeğin emiş gücü kadar kuvvetli değildir.moralinizi bozmayın sütünüze güvenin bol bol emzirin.