Bebeğinize rüya öğünü yaptıktan sonra gaz işini nasıl yapıyorsunuz?
Sanki gazını çıkarmayınca midesi rahatsız ediyor ve onu sık sık uyandırıyor/uyandıracak gibi hissediyorum. Çıkarmaya çalışınca da bebek uyurken gaz çıkarmıyor. İndir kaldır çıkar mı çıkmaz mı derken uykusunu böldüm mahvettim bana bu detayı anlatır mısınız lütfen 🥺