Kızlar çok şükür tuvalet eğitimimiz başarılı şekilde ilerliyor. Yalnız artık dışarı hiç çıkamayacakmışız gibi geliyor bana 😂 Daha 5.günümüz ve Lazımlıkla alışıyor. Cumartesi anneme gideceğiz ama en az 40 dk süren bi yol. Arabada gelirse ya da trafik olursa yol 1 saate çıkarsa ne yapacağım 😫
Ya da markete bile gitmeye korkuyorum kızımla birlikte. Çünkü yaptı diyelim evden çıkmadan, 5-10 dk sonra yine gelebilir sonuçta garantisi yok. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 💖