16 aylık bebeğim, haftaya işe başlıyorum. Durmadan ağlıyorum onu bırakacağım için. Annem bakacak. Ama sanki onu büyüttüm de artık bırakıyorum gibi hissediyorum, sanki beni görünce tanımayacakmış hissine kapılıyorum. 16 ay boyunca hiç ayrılmadık max 1-2 saat bu kadar ay içinde. Onu çok seviyorum kokusunu bile daha da derinden hissediyorum işe başlayacağım diye. Çok kötüyüm ağlamaktan mahvoldum…