yaren14 Bence sizin ikinci olduğu için normaldir benim ilk ama 5 günde toparladım ayağa kalktım ağrı hissetmiyorum şu an 35 gün oldu ilerde ne olur bilmiyorum
pervint seyma4142 benim bugun 20 gün oldu sezaryan olalı ilk 5 gün sızı şekilimde acı cektim sonra geçti çok şükür şuan çok iyiyim
elaalp2 seyma4142 ikinci sezerysn maalesef daha zor geçiyor 25 günde anca toparladım ben sonrası belim kitlendi bel fıtığı ağrısı başladı felç kaldım zannettim oda 10 gün sürdü 40 mız çıktığında anca kendime geldim 😔
yesimmmmmmm seyma4142 benim ilki daha geç iyileşmişti yürümekte zorlanıyodum 2 ay sonra anca toparlamaya başlamıştım 2 . Daha rahattı daha çabuk iyileşmiştim
fatmakstk seyma4142 24 gün oldu ilk doğumum hala acıyor eskisi gibi değil ama bazı hareketlerim kısıtlı bir de iççamaşırım değdiğinde acıyor