Bebeğim 8 aylık bir buçuk ay önce bıraktı emmeyi dünden bu yana sol göğüs ucum acıyor göğsümü biraz sıktım süt çıktı sanki yada ben öyle sandım biraz kontrol ettim ama herhanfi bir kitle falan yok gibi göğüs ucum biraz sert ve sızlayıp ağrıyor doktora gideceğim ama yinede sormak istedim yaşayan var mı yada bilgisi olan normal mi çünkü internetten baktığımda kötü hastalık falan yazıyor kötü oldum lütfen bilgisi olan yazabilir mi içim çok kötü oldu 😞