Hanımlar merhaba,14 yaşında kızımın ağzında sürekli mantar çıkıyor.dr a götürdüm ilaçlar kullanıyor ama geçmek bilmiyor geçse bile tekrar ediyor birkaç haftaya.şimdi yine konuşamıyor çocuk.evde yapabileceğimiz yada şu ilaç kesin çözüm olur diye bir öneriniz var mı?tahlilleri de temiz bu arada bir sıkıntısı yok.